Silivrispor Kulüp Başkanlığı’na seçilen Cemil Kızılkaya, seçildiği gün kulübe 40 milyon TL karşılıksız bağış yaptığını açıklamış ve sosyal medyada makbuz paylaşmıştı. Söz konusu bağışın 8 ay vadeli çek olduğu, henüz kulüp kasasına girmediği ortaya çıktı. Maddi kriz yaşayan kulüpte 3 futbolcu ödeme alamadığı için ayrıldı, eski Teknik Direktör Özgür Ergün alacaklarını TFF’ye taşıyınca transfer tahtası kapandı. Hızla futbolcu kaybeden kulüp şu an yeni transfer yapamıyor.
3 FUTBOLCU KAÇTI
Silivrispor 3 as oyuncusunu kaybetti! Cemil Kızılkaya döneminde henüz hiçbir transfer yapmayan Silivrispor, uzun yıllardır A Takım’da oynayan 3 önemli oyuncusu Ramazan Kallıoğlu, Mehmet Aydın ve Ahmet Emin Aksakal’ı 2. Lig takımı Erbaaspor’a verdi. Erbaaspor’u Silivrispor’un eski hocası Özgür Ergün yönetiyor.
TRANSFER TAHTASI KAPANDI
Silivrispor’un eski Teknik Direktörü Özgür Ergün, alacakları ödenmediği için icralık olduğu Silivrispor’u Federasyon’a şikayet etti. Cemil Kızılkaya tarafından da bu borç ödenmedi. Silivrispor’un transfer tahtası kapandı.
Konu şöyle: Cemil Kızılkaya başkan seçildikten sonra “40 milyon bağış yaptım” dedi ve kulübün resmi bağış makbuzunu paylaştı. Makbuzda “40 milyon nakit bağış” yazıyor. Yani bu makbuz kesildikten sonra kulübün kasasına 40 milyon TL girmek zorunda. Eğer girmediyse bu sahtekarlıktır.
Dün Akgün Duru yorumunda “40 milyonluk çek” demiş ama bence ortada çek de yok. Çünkü böyle bir şey paylaşmadı. Ayrıca 40 milyonluk çek kesebilen adamın hesabında 40 milyonu olması lazım. 40 milyonluk çek kesebilecek adam bunun 3-5 milyonunu nakit verir, üstünü çek keser hadi tamam. Böyle bir çek varsa vadesi ne?
Ortada nakit bağış da, çek de yok. Cemil Kızılkaya diyor ki “parça parça borç ödeyeceğim, bunları 40 milyondan düşeceğiz”. Ama ödenen bir borç da yok. Futbolculara paraları ödenmedi, bir kısmı kaçtı gitti zaten. Altyapı hocalarına paraları defalarca söz verilmesine rağmen ödenmedi. Kulübün yıllardır sosyal medya hesaplarını yöneten, deplasmanlara bile giden ajansın parası ödenmedi, şu an kulüp sosyal medyasından tek paylaşım yapılmıyor, kulüp başkanı da kendi sayfasından türkü söylüyorEski hocanın alacağı ödenmedi, TFF’ye şikayet etti, transfer tahtası kapandı.
Cemil Bey alacağı olanlara para yerine Gümüşyaka’da daha ortada kabası bile olmayan hayali inşaattan hayali daire teklif ediyormuş.
Bu iş böyle yürümez. Bu işten anlayan herkes adım adım kulübün uçuruma gittiğini görüyor. (Kaan Göktaş, Facebook paylaşımı)
Ölme eşşeğim yaz gelecek… Cemil Kızılkaya’nın göreve gelir gelmez “40 Milyon bağışlıyorum” dediği çek Şubat vadeli çıktı. Hangi aydayız? Haziran. Şubat’a kaç ay var? Tam 8 ay.
8 ay bu takım taş mı yiyecek?
Futbolcular paralarını alamadıkları için kaçmaya başladı. As takımın 3 önemli topçusu gitti. Dahası da gidecek. Yerine transfer yapılmadı çünkü transfer tahtası kapalı.
Özgür Ergün’ün borcu ödense bile (2 katı faizle) kendi ifadeleriyle “futbolcuya verecek 5-6 milyon paraları olmadığı için” nerede kör topal topçu varsa onları alacaklar.
Cemil Bey para yerine Gümüşyaka’da kabası bile başlamamış hayali inşaattan hayali daire teklif ediyor. Buna razı olacak çer çöp oyuncuları toplayacaklar. “Gençlere ağırlık vereceğiz” diyerek genç, tecrübesiz kadro kuracaklar.
Sonuç: takım bu sezon küme düşecek. (Kaan Göktaş, Facebook paylaşımı)

